09 Mei 2010

PERKASA vs MAK CIK

Kalaulah penunjuk perasaan ni ada perasaan rasanya lebih baik batalkan saja demo tu...Mak Cik yang baru balik dari pasar pun faham...kita yang songkok tinggi tak faham-faham..apalah nasib UMNO ni..susah nak faham..lambat 20 tahun

2 ulasan:

uriz berkata...

aku tak buka tendar mahupun keluarkan pun surat tawaran pada PERKOSA untuk mewakili aku atau pun anak jati selangor... sedap mulut je cakap perkosa mewakili negeri selangor... balik lah... geli aku..

Mohd Hanyzan Al Muari berkata...

Bismillah,
tengok muka2 dia org ni mmmg pencacai UMNO benggong....mcm hebat sgt la dia org ni...


'Paste'kan ke Blog Anda Tanda Sokongan

Koleksi Ayahanda