20 April 2011

Bukan TG Hj Hadi Yang perlu di ganti

Ramai yang memperkatakan tentang PAS selepas daripada gagal dalam pilihanraya Dun Sarawak baru-baru ini, sehingga ada yang menyarankan agar Presiden PAS di tukar dengan berbagai-bagai alasan dan sebab, dari ahli politik cabuk di bawah(kalau ada) sehingga ke Prof di menara gading( Sememangnya ada) dengan menggunakan berbagai label kepada presiden PAS. Bukan itu sahaja bahkan kegagalan PAS di PRN Sarawak telah di ratib dengan begitu hebat, seolah-olah inilah peluang keemasan untuk menghentam pimpinan PAS terutama TG Presiden PAS.

Sekali-sekala membaca analogi yang di tulis itu telah mengundang satu pertanyaan, mengapa PAS yang bertanding di 5 kerusi dan tewas kesemuanya tetapi mendapat undi yang ‘mencapai sasaran’pimpinan PAS telah begitu di herdik dengan berbagai-bagai rencana dan komentar…bagaimana pula dengan PKR? Bertanding 49 kerusi, hanya menang 3!!.....ooo ada orang kata ada juga yang menang, so kita tanya balik adakah kemenangan 3 kerusiitu menunjukkan PKR sudah di terima oleh masyarakat Sarawak atau ianya hasil dari kekuatan individu calon yang bertanding, sebab kalau sekiranya kemenangan 3 kerusi itu diatas sebab rakyat Sarawak menerima dasar PKR, maka pastinya paling kurang PKR akan dapat 20 kerusi kalau tidak lebih pun.

Tulisan ini bukanlah untuk menimbulkan pertelingkahan dan saling salah menyalah pasca pilihanraya Sarawak akan tetapi untuk mengimbangi dan mengajak semua berfikir kerana rata-rata cuba untuk menyalahkan PAS dalam perkara ini, sehingga ada seorang prof yang menyatakan Presiden PAS sebagai liabaliti kepada PR.

Orang PAS biasanya amat menjaga hati rakan sepakatan, sejak dari Angkatan Perpaduan Ummah lagi sehinggalah sekarang ini, tidak pernah mengeluarkan kenyataan ataupun ’menyuruh’ prof ke atau sesiapa sahaja untuk menyakitkan hati rakan-rakan, namun seperti biasa sejak dari angkatan perpaduan Ummah dulu lagi, rakan-rakan PAS lah yang sentiasa bertindak, mengeluarkan kenyataan atau ‘menyuruh’ orang mengeluarkan kenyataan memburukkan PAS.

Hari ini sebagai persiapan untukmenghadapi pilihanraya Umumke 13, dan kesan yang kita lihat daripada PRN Sarawak baru-baru ini maka yang pasti Anwar Ibrahim mesti di tiadakan buat sementara dari arena poitik Malaysia, bukan beerti Anwar tidak hebat, beliau tetap hebat, akan tetapi kewujudan beliau di dalam PR lebih-lebih lagi di lihat sebagai ‘kepala’ PR walaupun ini tidak pernah di putuskan oleh majlis presiden telah banyak membebankan PR, sehingga PR terpaksa menjawab segala tohmahan tersebut dan menjadikan PR berada di dalam keadaan defensif, Ya kita memperakui jasanya beberapa tahun dahulu, akan tetapi sekarang banyak yang perlu di jawab sehingga menyebabkan banyak dasar-dasar PR yang sepatutnya boleh di hadamkan dengan sempurna terpaksa di tangguhkan lantaran sibuk menjawab fitnah BN

Jesteru itu yang perlu tidak ada semasa pilihanraya ke 13 Nanti Ialah ANWAR IBRAHIM...kerana beliau adalah sebenarnya liabaliti kepada PR... memang dia yang baik, ada karisma, namun tumpuan mestilah di tumpukan menjelaskan dasar-dasar kerajaan PR yang sedia ada dan apakah yang di tawarkan kepada rakyat, antara isu yang menjadi bebanan PR sekarang


1) 16 September- Betul pada waktu di gempur 16 september itu boleh dianggap sebagai strategi...tetapi sekarang?! macamana, ianya sudah menjadi liabaliti yang besar kepada PR terutama di peringkat penyokong di bawah....."Penyokong UMNO kata...dulu tipu dah....kamu percaya lagi?"...macamana weh nak jawab.

2) Video Sex & Liwat- Ye kita amat yakin Anwar TIDAK terlibat, tetapi UMNO sudah mula menayang video tersebut di kampung-kampung, dan suri-suri rumah yang tengok..mereka tak baca media ketiga ni....dia orang pakai telan terus....bila kita pergi terang kat dia...'dia jawab aku tengok sendiri..sah dia Anwar'

3) Kekecohan dalam PKR...ianya telah memberikan gambaran keupayaan Anwar menguruskan parti beliau sendiri, ramai pemimpin yang meninggalkan PKR, so ianya menjejaskan pandangan masyarakat kepada PR...UMNO kata "nak perintah Malaysia.....perintah parti kita dulu biar betul"....so macamana...?? bukan kah ini ialah liabaliti kepada PR...

cadangan....Anwar kena hilangkan diri dari politik Malaysia...pergi la duduk mana-mana di luar negara...selagi ada anwar selagi itulah dia menjadi liabaliti kepada PR.

Itu kita tak bincang lagi soal petugas semasa PRU ke 13 nanti, soal pembahagian kerusi, dan banyak lagi la

Kepada Aziz Bari dan sekutu-sekutu....inilah dia LIABALITI PR yang besar

2 ulasan:

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL


'Paste'kan ke Blog Anda Tanda Sokongan

Koleksi Ayahanda