29 Ogos 2010

Mana Ada Orang Macam Lim Guan Eng Dalam MCA Dan Gerakan

"Pemimpin MCA, Gerakan, PCM..ada ke ikut perangai Lim Guang eng yang mesra rakyat ini. Semestinya jawapannya tidak. Memang pemimpin BN lebih ..."

. KM Lim Guan Eng di majlis berbuka puasa di Masjid Tmn Tun Sardon, Gelugor, Penang, bersama YB Rayer,Ustz,Shobri Arshad,Tn Hj Ali.






2. Ketua Menteri bersama rakyat di halaman surau di Permatang Tok Jaya dan markas di Penaga dalam program "Bantuan fakir miskin dan majlis berbuka puasa"






3. Majlis berbuka puasa dan penyampaian hamper Raya kepada penduduk di halaman Surau Kampong Jawa,Butterworth.






4. Ketua Menteri bersama MP Yusmadi, Datuk Speaker, pegawai penyelaras Halil dan lain-lain pegawai di masjid di Permatang Pasir. KM Lim sempat mengedarkan hamper Hari Raya untuk keluarga fakir miskin.






5. Majlis buka puasa bersama Ketua Menteri Pulau Pinang di Halaman Masjid Kampung Bahru, Jalan Air Itam.






4 ulasan:

JBS berkata...

Ikhlas ke tak ikhlas ke YAB Lim? Itu bukan permasalahannya.. Tanggungjawab sebagai Pemimpin telah dan perlu dilaksanakan. Bersikap merendah diri dan buat apa yang terbaik untuk rakyat dengan penuh keadilan, pasti akan mendapat sokongan majoriti. Insyallah PRU 13, UMNO akan berputih mata lagi di Penang.

Drebar Lori berkata...

Betui JBS...Bukan hak kita untuk mempersoalkan keikhlasan YB LGE. Yang penting beliau telah menunjukkan teladan yang sangat baik.Ciri- ciri seorang Islam sejati seperti merendah diri dan bekerja dengan jujur dan ikhlas telah nampak pada diri YB LGE.
Yang menjadi kewajipan kita sekarang adalah meneruskan do'a semoga LGE dan pemimpin-pemimpin bukan Islam yang lain di ketuk hati-hati mereka dan dipancarkan nur hidayah oleh Allah SWT.

Mrkolumpo berkata...

what more can i say?
LGE is a muslim at heart
ramai juga org yang kafir tapi baik hati ..kdgkala kebaikan hati mereka kalah org islam sendiri

mamat berkata...

itu bkn ikhlas...nk dekat mengundi itulah cara dia nk meraih undi...lepas tu nnti mati sendiria...jgn sulap langkah walau sekali ingat..dia bt baik biarkan jela...tapi ttp undi bn..setuju...


'Paste'kan ke Blog Anda Tanda Sokongan

Koleksi Ayahanda