13 Februari 2009

Mangkuk Hayun ni tak faham-faham ke??!!- Malaysiakini


Berita harian 14 Febuari 2009 muka surat 18
Nak dikatan bodoh..orang yang bercakap tu ada pangkat Dato', nak kata cerdik sudah dibaca 3 kali berulang kali, kebodohan jugak yang terserlah, Walaubagaimana pun itu la UMNO...

UMNO ni selama-lamanya akan menganggap bahawa harta rakyat ni ialah harta mak bapak dia, dan dia boleh buat apa sahaja, jika cadangan UMNO Pulau Pinang di terima oleh kerajaan kita nak tengok SPRM bertindak atau tidak.. wang kerajaan adalah wang rakyat..jangan pulak UMNO perasan bahawa hanya mereka sahaja yang pandai buat pembangunan, sedangkan telah tersohor di serata alam bahaya peratusan yang di gunakan untuk kepentingan rakyat hanyalah sedikit jika hendak di bandingkan dengan apa yang bahagikan oleh mereka bermula dari pengerusi JKK, ketua cawangan, ketua bahagian, bahkan yang tukang bawak cek pun minta, jangan di kira lagi dengan dok nganga di tepi-tepi jalan.

Berita ini sepatutnya boleh menjadi kesedaran kepada RAKYAT bahawa mentiliti UMNO masih macam dulu tiada perubahan punya.... HOI UMNO kalau kau gagah, hebat, cari sendiri duit bukan ambik duit orang PR yang jugak bayar cukai untuk program UMNO...muka tak malu

1 ulasan:

budak kampung online berkata...

MEMANG MANGKUK KARAT...kah..koh..keh


'Paste'kan ke Blog Anda Tanda Sokongan

Koleksi Ayahanda