13 Januari 2009

UMNO beli pengundi dengan lori tanah- Malaysiakini

UMNO dan BN perlu membuktikan keikhlasan mereka memerintah negeri dan negara ini bukan mengumpankan rakyat dengan projek-projek mee segera sehingga ke larut malam sehinggakan ada projek yang di jalankan itu tidak menepati spesifikasi yang sepatutnya, hal ini di tegaskan oleh penceramah Hj Abd Halim Tausah (gambar) yang juga AJK PAS Kawasan Besut.

Beliau yang hadir bersama-sama dengan kontijen DUN Jertih & Perak yang telah berkampung di UPU Gong Tok Nasek Kuala Terengganu dalam kempen PRK Kuala Terengganu.

Hal ini terbukti apabila pada hari ini telah dilihat bukan sahaja lori-lori yang datang membawa batu-batu untuk di buat jalan sehingga ke larut malam, bahkan yang lebih di kesalkan ialah proses penebangan pokok untuk di buat jalan di lakukan sehingga ke waktu maghrib, seolah-olah UMNO/BN baru memerintah dalam masa seminggu ini.

Dengan mengharapkan agar pihak pengundi memikirkan sikap dan tindakan yang di lakukan oleh pihak kerajaan BN ini seolah-olah memandang ringan dan rendah terhadap pengundi Kuala Terengganu yang menganggap pengundi-pengundi tersebut sebagai boleh di beli dengan jalan-jalan raya serta wang ringgit.

Namun di harapkan pengundi-pengundi Kuala Terengganu menyedari akan sikap dan tingkah laku kerajaan ini dan memberikan pengajaran yang sewajarnya kepada mereka dalam pilihanraya 17 Jan ini.


Tiada ulasan:


'Paste'kan ke Blog Anda Tanda Sokongan

Koleksi Ayahanda