11 Jun 2009

Macamana? Puas hati semua!!!!????



Beginikah yang anda semua mahukan.pimpinan di hina.baru kamu semua puas hati?



Seranah 1

Seranah 2

Seranah 3

Serkarang ni siapa yang masuk perangkap UMNO?? jangan samapai mereka-mereka yang selama ini bersabar hilang kesabarannya.

6 ulasan:

Abuirfan berkata...

Kempen boikot semua blog yang menyeranah pimpinan PAS. Jangan letakkan dalam link blog yang perlu dibaca atau perlu diikuti perkembangannya.

Tanpa Nama berkata...

Selain Nik Aziz..ulama lain dalam PAS termasuk Presiden x leh pakai!!
Asyik2 boikot..woi hangpa boikot barang US..Israel dah bangkrap ke?xdak idea lain ke?

Tanpa Nama berkata...

ni menantang mana pulak mari melalut sini... tuhan tanya ke bangkrap tak bangkrap.....kalau nak main laga-laga orang tempat lain la..masa ni kamu kata Nik Aziz sorang...lain kali Nik Aziz pun kau kata tak leh pakai

muryadi berkata...

Hikmah bila ada krisis atau kesusahan ialah maka terserlahlah siapa sebenarnya kawan dan lawan..

Bersama2 lah kita berhati2 terutamanya blog2 yg menyeranah pimpinan PAS.

Azman berkata...

Bila dah terlalu obses dgn kuasa gini lar caranya, ulamak plak dihina, betul2 dunia akhir zaman....

al-aman berkata...

Ya Allah, peliharah ummat ini. Amiinn..

Saya terasa amat lesu untuk komen. Saya tak sangka tulisan2 mereka sehingga ke tahap ini. Saya benar2 x sangka.

Mengapa terlalu mudah melaknat? Jelas, mereka jahil tentang laknat. Mereka hentam peribadi. Mereka buta adab dan akhlak sebab kejahilan. Saya percaya mereka x kan tulis sebegini kecuali sebab mereka jahil.

Jahil musuh besar kita.

Saya letih dan marah. Tersangat marah membaca tulisan2 mereka. Tersangat letih untuk cuba memperbaiki. Tulisan mereka punya 'kuasa sihir' yg melemahkan semangat saya. Ya Allah, kuatkan aku. amiinn..


'Paste'kan ke Blog Anda Tanda Sokongan

Koleksi Ayahanda